سواحل آنتالیا ، قلب تپنده ی ترکیه

آنتالیا شهری رویایی در جنوب غربی ترکیه می باشد که آوازه ی زیبایی هایش به گوش همه ی ما ایرانیان رسیده است. این شهر با آب و هوای سرمست کننده اش هر انسانی را به ذوق می آورد. بازی های آبی، شرکت در کنسرت ها و کلاب های شبانه، خوردن غذاهای دریایی و شنا در آبهای زلال و فیروزه ای این سواحل هوش و حواس را از سر می برد. هم چنین می توانید از گشت و گذار در جنگل های سرسبز اطراف ساحل و خرید کردن از بازار های شیک و مجلل مناطق ساحلی بهره مند شوید.

سواحل معروف آنتالیا

آنتالیا سواحل رویایی و بی نظیری دارد که ما در ادامه این مطلب به معرفی مشهورترین و زیباترین آنها می پردازیم.

ساحل لارا

ساحل لارا

ساحل لارا یکی از زیباترین سواحل آنتالیا به شمار می رود و هر ساله تعداد بالایی از گردشگران را به خود جذب می کند. این ساحل رویایی که ماسه هایی به رنگ برف دارد، در شرق آنتالیا واقع شده است. در این ساحل خارق العاده می توانید از کافه ها و رستوران ها، کلاب های شبانه، انواع بازی های مهیج آبی و ورزش های ساحلی با دوستان بهره ببرید.

ساحل فازلیس آنتالیا

ساحل فازلیس. سواحل آنتالیا

اگر می خواهید از زیبایی های بی کران دریا لذت ببرید می توانید ساحل فازلیس را در آنتالیا به عنوان مقصد انتخاب کنید. این ساحل زیبا که به آن ساحل فیروزه ای نیز می گویند، در شمال الیمپسن قرار دارد. باید بدانید این ساحل بزرگ و زیبا برای شنا بسیار مناسب بوده و مکان های بخصوصی برای آفتاب گرفتن در این منطقه وجود دارد.

حتما بخوانید: معروف ترین بازارهای آنتالیا

ساحل چیرالی آنتالیا

ساحل چیرالی سواحل آنتالیا

این ساحل مبهوت کننده و زیبا در هر فصلی از سال مخاطب خاص خود را جذب می کند. توریست های زیادی برای لذت بردن از مناظر طبیعی اطراف به ساحل چیرالی در آنتالیا سفر می کنند. اقامت در اتاق های ساحلی این مکان می تواند شبی فراموش نشدنی و رمانتیک را برای شما بسازد.

پاتارا در سواحل آنتالیا

ساحل پاتارا

ساحل پاتارا کمی از شهر آنتالیا دورتر است اما ارزش طی کردن این مسافت را دارد چرا که این ساحل زیبا مکانی دنج برای ریلکس کردن و لذت بردن از صدای پرندگان نیز می باشد. جالب است بدانید این ساحل محل زندگی لاک پشت های caretta است که هر ساله برای تخم گذاری به ساحل پاتارا می آیند.

ساحل بلک نگین سواحل آنتالیا

ساحل بلک

یکی از برترین سواحل آنتالیا، ساحل بلک است. اگر علاقمند به بازی گلف هستید و یا اقامت در هتل های مجلل را دوست دارید حتما سری به این ساحل متحیر کننده بزنید. باید گفت این ساحل مناسب افرادی است که اهل پول خرج کردن و تفریحات ناب و لاکچری هستند. از زیبایی های دیگر این منطقه که بخواهیم بگوییم نباید آبشار کورسونلو را از قلم بیندازیم. بسیاری از افراد هم این ساحل زیبا را برای اجرای جشن عروسی و کنفرانس ها می پسندند.

ساحل کنیالتی

ساحل کنیالتی.سواحل آنتالیا

اگر می خواهید غرق در سرسبزی و آوای طبیعت شوید باید حتما به ساحل کنی آلتی سفر کنید. این منطقه بسیار مناسب عکاسی و جشن و پایکوبی است. این ساحل جذاب از پارک آبی، رستوران ها، کافه ها، محوطه های بازی صخره ای و استخر دلفین نیز بهره مند است که توریست های زیادی را جذب این ساحل می کند.

برای رزرو تور آنتالیا و تور ترکیه با ما درتماس باشید

دفتر مشهد: ۳۷۲۳۷۸۰۰ -۰۵۱ — ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰

همکاران ما