جزییات تور

تور گردشگری ایتالیا | تور ونیز

ایتالیا کشوری که آوازه ی زیبایی و معماریش سرتا سر جهان را پر کرده است. این کشور پر قدمت و زیبا در جنوب قاره اروپا قرار دارد. سالانه جمع زیادی از توریست ها در برنامه ی سفر خود ایتالیا را در راس قرار می دهند چرا که این کشور علاوه بر طبیعت های منحصر به فردی که دارد، جاذبه های دیدنی و آثار هنری بسیاری را در خود جای داده است. در تور ایتالیا با دیدن کلیساهای قدیمی، سواحل بسیار سحر آمیز و تماشای فستیوال های شاد آن سفری دلچسب و خاطره انگیزی را تجربه خواهید کرد. در این مطلب با ارمغان همراه باشید تا سفری آنی به ایتالیا داشته باشیم.

تور ایتالیا

نکات کلی در تور ایتالیا

  • پایتخت: رم
  • زبان رسمی: زبان ایتالیایی
  • نوع حکومت: جمهوری
  • جمعیت: ۵۹٫۴۳۳٫۷۴۴
  • واحد پول: یورو
  • شهر های مهم:
  • پیش شماره: ۳۹+
  • شهر های مهم ایتالیا : رم، ونیز، فلورانس

مدارک لازم برای ویزا ایتالیا

  • اصل پاسپورت با حداقل ۷ماه اعتبار از زمان سفر+ کپی از پاسپورت و ویزاهای قبلی
  • ۲ قطعه عکس ۴*۳ رنگی با زمینه سفید، تمام رخ و جدید
  • کپی از مدارک شناسایی به همراه اصل مدارک
  • کلیه اسناد ملکی و کپی آن به زبان لاتین
  • اسناد شغلی و کپی از آنها(روزنامه رسمی، پروانه کسب از محل کار، گواهی اشتغال به کار، گواهی اشتغال به تحصیل و تاییدیه بیمه تامین اجتماعی)
  • کپی و اصل اسناد مالی(کپی از۳ گردش حساب آخر مالی در هر ماه، نامه تمکن مالی از بانک رسمی، حداقل دارایی حساب بانکی برای هر نفر ۶۰ میلیون تومن باید باشد )

آب و هوای کشور ایتالیا

کشور ایتالیا دارای تنوع آب و هوایی بسیار زیادی است. بخش شمالی این کشور آب و هوایی مرطوب و شبیه به مناطق استوایی دارد و در قسمت جنوبی به دلیل نزدیکی به دریا، آب و هوای مدیترانه ای را شاهد هستیم. در تابستان هوا گرم و خشک و است در زمستان هم هوا رو به خنکی و رطوبت می رود.

در فصل زمستان به دلیل اینکه هوای سرد نواحی سرد شمالی اروپا وارد کشور می شود، در مناطق کوهستانی شاهد برف و رطوبت هستیم اما در نواحی ساحلی هوا همچنان خنک و گرم است.

بهترین زمان سفر به ایتالیا

بهترین زمان سفر به ایتالیا را مقصد و شهر انتخابی شما مشخص می کند. هر کدام از مناطق ایتالیا در فصل های مختلف جاذبه های گردگشری مخصوص به خود را دارد. اما طبق تجربه به شما پیشنهاد می کنیم که در فصل تابستان به این کشور سفر نکنید. چرا که هم خیلی شلوغ است و هم قیمت های تور اروپا و ایتالیا به نسبت بالاتر خواهند بود.

دیدنی های جذاب تور ایتالیا

ایتالیا که در نقشه نیز شبیه به یک چکمه است از طبیعت و جاذبه های فوق العاده ای بهره مند می باشد. تعداد و تنوع در مناظر زیبای ایتالیا بسیار زیاد است. ما در این مطلب تلاش نموده ایم تا برگزیده ای از جاذبه های ایتالیا را به شما معرفی کنیم.

چینکو تره

چینگو تره

این منطقه که به ۵ روستا یا همان چینکوتره مشهور است، یکی از مناطق پربازدید توریستی در جهان محسوب می شود. این منطقه در غرب ایتالیا قرار دارد. با این که این منطقه کمی پیاده روی دارد اما شما را هرگز خسته نمی کند چراکه در راه غرق در زیبایی های اطرف، صخره ها و حیات وحش خاص آن می شوید. نام این روستاها به ترتیب مانورلا، ریوماگیرو، ورنازا، مونته روسه آل ماره، کرونیجیلیا می باشد.

شهر ساحلی آمالفی

دریاچه کومو

این ساحل خیره کننده که از فرط زیبایی شبیه به نقاشی است، سواحل زیبای آمالفی نام دارد. جالب است بدانید که حتی این سواحل در میراث جهانی یونسکو نیز به اثبات رسیده است. ترکیب زیبایی از کوه های پوشیده شده از چمنزار ها که در کنار رنگ آبی دریا قرار گرفته طبیعتی اسرار آمیز را خلق نموده است.

دریاچه کومو

آمفالی

در تور ایتالیا می توانید در کنار سواحل دریاچه ی کومو عکس های زیبایی را در کنار دوستان خود ثبت کنید و همچنین از آب و هوای بی نظیر و مدیترانه ای آن حداکثر لذت را ببرید. در کنار این دریاچه ی رویایی بسیاری از کاخ ها و ویلا ها ساخته شده که به زیبایی این دریاچه افزوده است.

برج پیزا در تور ایتالیا

برج پیزا

این برج با معماری دقیق و جذابش محبوبیت خاصی بین گردشگران دارد. برج پیزا در دوره رنسانس ساخته و بعد از آن به دلیل نقصی که در آن بوجود آمد بسیار معروف و پربازید شد. این برج در محله ی del duomo در شهر پیزا، قرار گرفته است.

کلیسای سنت مارک

کلیسای سنت مارک تور ایتالیا

این کلیسای بسیار زیبا در شهر ونیز قرار دارد. کلیسای سنت مارک علاوه بر معماری خاص و نمای حیرت انگیزش، گنجینه های سلطنتی و آثار باستانی زیادی را در خود جای داده است که بسیار ارزشمند هستند.

جشنواره های معروف ایتالیا

مردم با ذوق و قریحه ی ایتالیا همیشه جشنواره هایی برای شادی و تفریح دارند و یکی از کشور هایی است که مراسم های عجیب و جالب به وفور در آن دیده می شود.

فستیوال ونیز

فستیوال ونیز

نماینده ی بزرگ اجرای این جشن خارق العاده ی بالماسکه ای شهر شناور ونیز است. این جشن جالب در اولین روز ماه روزه ی مسیحیان برگزار می شود. در این فستیوال بزرگ مردم لباس های رنگارنگ و سنتی می پوشند و به شادی و رقص مشغول می شوند. در طی این فستیوال قایق های نورانی در سطح شهر به صورت شناور در حرکت هستند. اگر می خواهید در این جشن پرشور و هیجان شرکت کنید بهتر است در ماه های دی و بهمن با تور ایتالیا همراه شوید.

انفجار ارابه در فلورانس

انفجار ارابه در فلورانس

در شهر فلورانس فستیوال جالبی وجود دارد به نام انفجار ارابه ها. این جشن در یکشنبه ی عید پارک و در بیرون کلیسای جامع شهر برگزار می شود. این مراسم جالب و هیجانی اسکوپیو نیز نام دارد. یک ارابه که توسط دو گاو، تزیین شده با گل و روبان را در خیابان آتش زده و به جشن و آتش بازی مشغول می شوند.

جشنواره گل ایتالیا

فستیوال گل در تور ایتالیا

یکی از فستیوال های پر استقبال در این کشور، فستیوال گل در ایتالیاست. این فستیوال همه ساله در شهر های بزرگ ایتالیا همچون ونیز، رم، نوتو، اسپلو، برونتاتو، بلزنا برگزار می گردد. در این فستیوال افراد فرش های بزرگی را از گل ها می سازند و آنها را در خیابان ها به نمایش می گذارند. تاریخ برگزاری این جشنواره در ماه های می و ژوئن می باشد.

غذاهای لذیذ ایتالیایی

ایتالیا یکی از کشورهایی است که محبوبیت غذایی بالایی دارد بطوری که نام غذاهای لذیذ خود را در منوی تمام رستوران ها و فست فود های دنیا جای داده است.

پانزنلا

پانزنلا

این میان وعده ی لذیذ و خوشمزه ی ایتالیایی که به صورت سالاد هم سرو می شود، بسیار پرطرفدار می باشد. در داخل این سالاد تکه های نون و گوجه فرنگی نیز بکار میرود.

لازانیای معروف ایتالیا

لازانیا در تور ایتالیا

این غذای بسیار خوش طعم که شهرت جهانی دارد، یک غذای اصیل ایتالیایی است. لازانیا از لایه های گوشت با پنیرپیتزا و سبزیجات تشکیل شده است که طعمی کم نظیر را بوجود می آورد.

پیتزا مارگاریتا

پیتزا مارگاریتا

این پیتزای خوشمزه ترکیبی از سس گوجه ، پنیر پیتزا و ریحان تازه است. دستور پخت این پیتزای لذیذ با اینکه همگانی شده اما مسلما خود این کشور در طبخ این پیتزای با اصالت خود ماهرتر است. در تور ایتالیا پیشنهاد غذایی عالی و لذیذی می تواند باشد.

برای رزرو تور ایتالیا و تور خارجی دیگر با ما در تماس باشید

دفتر مشهد: ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱ — ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰

همکاران ما