نمایشگاه های هلند 2019

هلند با بهره مندی از اقتصاد و تجارتی پیشرو در برگزاری نمایشگاه های سالانه بسیار موفق عمل کرده است. افراد با بازدید از این نمایشگاه ها سالیانه با ایده و ابتکارات جدیدی برای ارتقای کار خود آشنا می‌شوند که می تواند نقش بسزایی در بازخورد کسب و کارشان داشته باشد. کشور هلند نیز انواع نمایشگاه هنری، تجاری، ایده پرداز و علمی زیادی را برگزار می کند و میزبان بسیاری از متخصصان و هنرمندان در زمینه های متفاوت می باشد. برای معرفی این نمایشگاه های محبوب با آژانس ارمغان همراه باشید.

لیست نمایشگاه های هلند

نمایشگاه IBC

نمایشگاه ibc در نمایشگاه های هلند

IBC یک رویداد مهم در زمینه ی رسانه، تکنولوژی و سرگرمی است. این نمایشگاه با ۱۵ تالار، میزبان تقریبا ۱۷۰۰ غرفه دار، ۴۰۰ سخنران، ۵۵۰۰۰ نفر که در برنامه های پخش دیجیتال و چند رسانه ای فعالیت دارند می باشد. آنها می کوشند که انقلاب هایی که در زمینه ی پیشرفت رسانه و تکنولوژی بدست آورده اند را در اختیار همه بگذارند تا بتوانند با همفکری و شراکت در زمینه ی رسانه، بیزنس خود را به اوج برسانند. این نمایشگاه در تاریخ ۱۳ الی ۱۷ ماه سپتامبر (شهریور) برگزار می شود.

طراحی داخلی در نمایشگاه های هلند

نمایشگاه طراحی داخلی

این جشنواره ی جهانی هرساله از طراحان بزرگ ۳۰ کشور مختلف نماینده می پذیرد. در این نمایشگاه طراح های داخلی، ایده های خود را به نمایش می گذارند و با معماران و پیمانکاران ساختمان سازی در این زمینه به تبادل نظر می پردازند. این جشنواره در تاریخ ۴ الی ۶ دسامبر (آذر) در هلند برگزار می شود.

نمایشگاه امنیت اطلاعات هلند

نمایشگاه های هلند، نمایشگاه امنیت و شبکه

این نمایشگاه در تاریخ ۸ الی ۱۰ اکتبر(مهر) در هلند برگزار می شود و جمع بزرگی از نوابغ علم IT ، شبکه و امنیت در آن حضور دارند. در این نمایشگاه در مورد آخرین محصولات و خدمات آن تبادل نظر می شود و برای ارتقای محصولات ایده های جدیدی مورد بررسی قرار می گیرد. این نمایشگاه طیف وسیعی از موضوعاتی همچون امنیت ملی، حفاظت از ویروس ها، امنیت تلفن ها، رمزگذاری و دیگر مباحث مربوط به شبکه و IT را مورد بحث قرار می دهند.

نمایشگاه دستگاه های پزشکی

دستگاه های پزشکی در نمایشگاه های هلند

کار اصلی این انجمن پزشکی، تمرکز بر روی دستگاه های تخصصی جدید و بهبود یافته است. این نشست تشکیل شده از بهترین متخصصان در زمینه ی ساخت دستگاه های مختلف از سرتاسر جهان است. این انجمن در۱۸ و ۱۹ سپتامبر(شهریور) سال ۲۰۱۹ بار دیگر گرد هم می آیند تا با علم و تکنولوژی به کار رفته در ایده های خود جهان را متحول کنند.

نمایشگاه بین اللملی هنر آمستردام

نمایشگاه هنر آمستردام

نمایشگاهی پر از ذوق و قریحه و زیبایی؛ از نقاشی گرفته تا تابلوها و اثرهای هنرمندان بزرگ که همه مردم برای دیدن آن به آمستردام می آیند. افراد زیادی نیز برای خرید این تابلوها از این نمایشگاه دیدن می کنند و از نزدیک با هنرمندان تعامل دارند. نمایشگاه آرت آمستردام در تاریخ ۳۰ و ۳۱ آگوست (مرداد) برپا می شود و هرساله جمع بزرگی از هنرمندان و گردشگران از سراسر جهان برای بازدید از این نمایشگاه به هلند سفر می کنند.

جشنواره ی گل کوکنهف

نمایشگاه گل کوکنهف هلند

جشنواره ی گل کوکنهف، جشنواره ای ست که هرساله در ماه آپریل برگزار می شود و هر بار ۷ میلیون پیاز گل در باغ کوکنهف به مساحت ۸۰ هکتار زمین کاشته می شود. مشامی خوش و تلفیق رنگ با طبیعت را در یک زمان می توانید احساس کنید. بسیاری از گردشگران برای دیدن این نمایشگاه پر رنگ و بو به هلند سفر می کنند. پیشنهاد می کنیم در تور هلند حتما از باغ زیبای کوکنهف دیدن کنید.

نمایشگاه عتیقه جات هنری هلند

نمایشگاه های هلند، عتیقه جات

نمایشگاه های هلند، تجربه ای باور نکردنی از زرق و برق های مجلل و زیباست که کلکسیون عظیمی از آن را می توانید یک جا ببینید. نمایشگاه عتیقه جات و کارهای هنری هلند در تاریخ ۱۷ الی ۲۵ اسفند در شهر ماستریخت در هلند برپا می شود. در این نمایشگاه جذاب می توانید نقاشی های قدیمی، اشیاء عتیقه و سلطنتی، جواهرات گران قیمت و با ارزشی که مطعلق به قرن ها پیش هستند را نظاره گر باشید.

نمایشگاه بین اللملی ماشین های کلاسیک

نمایشگاه ماشین های کلاسیک هلند

در ماه ژانویه همه ساله در هلند نمایشگاهی تحت عنوان اتومبیل های کلاسیک وجود دارد که این نمایشگاه به طور مداوم و در شهرهای مختلف هلند برگزار می شود. شما می توانید از همین امروز برای کسب اطلاعات در مورد این نمایشگاه جذاب و دیدنی دست به کار شوید و سفر خود را برای ژانویه سال ۲۰۲۰ برنامه ریزی کنید.

جشنواره قهوه آمستردام

نمایشگاه قهوه

در ماه مارس علاقه مندان و متخصصان قهوه در شهر آمستردام هلند کنار هم جمع می شوند و این جشنواره جذاب را به راه می اندازند. یکی از مهم ترین فستیوال هایی که در این حوزه برگزار می شود همین جشنواره است و هر ساله عاشقان قهوه تمام تلاش خود را می کنند تا به این گردهمایی بزرگ برسند. امسال هم جشنواره قهوه آمستردام در تاریخ ۱۳ الی ۱۵ مارس ۲۰۲۰ به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

فستیوال طراحی گرافیک بردا

نمایشگاه هنرهای گرافیکی بردا

“GDFB ” فستیوال طراحی گرافیک بردا، که همه ساله در آمستردام برپا می شود. در این نمایشگاه فعالان و ایده پردازان گرافیک اگر در حوزه گرافیک فعالیت دارید شرکت در این گردهمایی بزرگ هرگز از دست ندهید.

نمایشگاه شکلات آمستردام

نمایشگاه شکلات آمستردام

آمستردام شما را به یکی از خوشمزه ترین و وسوسه برانگیزترین نمایشگاه های جهان دعوت می نماید. این نمایشگاه هر ساله در ۲۱ الی ۲۵ فوریه ( بهمن) برگزار می گردد. در این نمایشگاه می توانید با مراحل تولید شکلات آشنا شوید و طعم لذیذ انواع شکلات های خوشمزه را زیر زبان خود احساس کنید.

برای رزرو تور هلند و تور های خارجی دیگر با ما در تماس باشید

دفتر مشهد: ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰ — ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱

همکاران ما