بهترین هتل های باکو آذربایجان

کشور آذربایجان و به خصوص پایتخت آن باکو یکی از زیبا ترین شهر های جهان به حساب می آید و هر ساله گردشگران زیادی برای دیدن جاذبه های این شهر به با کو سفر می کنند. کیفیت بالای هتل باکو و راحتی اخذ ویزا آذربایجان خصوصا برای ایرانی ها آن هم به صورت الکترونیکی، مواردی هستند که باعث شده خیلی از ایرانی ها به این کشور زیبا سفر کنند و تور آذربایجان زمینی و هوایی یکی از پر طرفدارترین تور های خارجی به حساب آید.

جهت تهیه ویزا آذربایجان و رزرو بلیط با شماره ۲۳۳۴ ۶۹۸ ۰۹۳۸ در ارتباط باشید.

آژانس مسافرتی ارمغان برگزار کننده اصلی تور آذربایجان در ایران است به همین خاطر بهترین هتل های باکو گارانتی این آژانس مسافرتی می باشد. در این مطلب همراه ما باشید تا به شما بهترین هتل های باکو را از نظر مسافران‌مان به شما معرفی کنیم و شما را با خدمات و امکاناتشان بیشتر آشنا کنیم.

بهترین هتل های بکو آذربایجان

هتل دیاموند باکو

هتل دیاموند باکو

هتل دیاموند ( Hotel Diamond Baku ) هتلی ۴ ستاره است و با وجود چهار ستاره بودن یکی از بهترین هتل ها در باکو به حساب می آید. وجود استخر و سونا، حمام ترکی، باشگاه و سرو غذاهای بین المللی از جمله بهترین امکانات این هتل به حساب می آید.

معماری و طراجی اتاق های هتل دیاموند یکی از جذاب ترین ویژگی های آن به حساب می آید که می تواند هر مسافری را راضی کند و آرامش و آسودگی را در حین سفر برای او به ارمغان بیاورد.

هتل هیلتون باکو

هتل هیلتون باکو

هتل های زنجیره ای هیلتون را همه می شناسند. هتلی ۵ ستاره که می توانید از تمامی امکانات آن به عنوان مثال استخر، به صورت شبانه روزی استفاده کنید و تمامی کارکنان و پرسنل در خدمت شما هستند. هنگام اقامت در اتاق های هتل هیلتون می توانید از منظره زیبای دریا در کنار بافت قدیمی شهر باکو لذت ببرید.

بهترین امکانات در هتل هیلتون برای مسافران فراهم شده است و شما می توانید از تمامی این امکانات لذت ببرید وهمین موارد باعث شده به یکی بهترین هتل خارجی تبدیل شود. رستوران بی نظیر این هتل با سرو غذاهای دریایی و ویو بی نظیر قطعا یکی از بهترین انتخاب ها برای شما می تواند به حساب آید.

شما می توانید خدماتی لوکس تر و اختصاصی تری را نسبت به سایر افراد دریافت کنید. از جمله پذیرش خصوصی، حمل و نقل شخصی و… که البته برای این نوع خدمات باید هزینه اضافی تری را هم پرداخت کنید.

هتل قفقاز باکو سیتی

هتل قفقاز

اگر می خواهید در بهترین نقطه از مرکز شهر اقامت داشته باشید این هتل صد در صد باید انتخاب شما باشد. طراحی مدرن و شیشه ای هتل قفقاز آن را به یکی از زیبا ترین هتل های شهر باکو تبدیل کرده است. اسپا، ماساژ، اینترنت پر سرعت رایگان، سالن های ورزشی و تناسب اندام و استخر از جمله امکانات هتل به حساب می آیند.

طراحی اتاق های هتل به خاطر به کار بردن چوب در آن ها حال و هوایی کلاسیک دارند و از به روز ترین امکاناتی که در همه اتاق ها وجود دارند می توانید استفاده کنید.

هتل ساحلی بیلگاه

هتل ساحلی بیلگاه باکو

انتخاب خیلی از مسافرانی که به باکو سفر می کنند به دلیل زیبایی و داشتن ساحل اختصاصی همین هتل است. طراحی داخلی و دکوراسیون لوکس و مدرن اتاق ها، سیستم های خنک کننده، اینترنت رایگان، تراس های بزرگ رو به دریا در اتاق ها، مینی بار، حمام ترکی و استخر، اسپا و ماساژ، مرکز مدیتیشن و سالن ورزشی و تناسب اندام باعث شده اند تا هتل بیلگاه به یکی از بهترین هتل های آذربایجان تبدیل شود.

هتل ساحلی بیلگاه دارای ۴ رستوران می باشد که در آن انواع غذا های آذربایجانی و بین المللی طبخ و سرو می شود.

هتل فیرمونت برج های آتش (Fairmont Flame Towers)

هتل فیرمونت برج های آتش باکو

بدون شک یکی از استثنایی ترین هتل هایی که می توانید در شهر باکو در آن اقامت داشته باشید هتل فیرمونت است. هتلی که در برج های زیبا و معروف شعله واقع شده است.

منظره اتاق ها متفاوت است. هم می تواند اتاقتان رو به شهر باشد و هم رو به دریا. بهترین و لوکس ترین امکانات در اتاق ها وجود دارد و آن چیزی که باعث تمایز این هتل از سایر هتل ها می شود، تمام شیشه بودن پنجره های اتاق ها است که هنگام شب منظره بی نظیری را می توانید مشاهده کنید و از آن لذت ببرید. به علاوه می توانید از سینمای برج شعله که مجهز به تکنولوژی IMAX است هم استفاده کنید. شک نکنید از پولی که برای اقامت در هتل فیرمونت خرج کرده اید، پشیمان نخواهید شد.

هتل فور سیزن

هتل فور سیزن

هتل فور سیزن در مرکز تاریخی شهر باکو واقع شده است و شهرت اصلی آن به دلیل غذاهای بی نظیر رستورانش است. طراجی و معماری اتاق های هتل همانطور که از اسم آن هم پیداست متفاوت است ولی تمامی امکانات لوکس در آن ها فراهم شده است تا مسافران از اقامت خود در این هتل ۵ ستاره نهایت لذت را ببرند.

هتل هایت ریجنسی

هتل هایت ریجنسی

اگر دوست دارید تا در بخش تاریخی بکو اقامت داشته باشید این هتل یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود. هتل ریجنسی یک هتل ۵ ستاره است و شما می توانید با استفاده از استخر های آب گرم و جکوزی در فضای باز آرامش بی نطیری را به دست آورید. اسپا، حمام تکی، سونا و ماساژ از دیگر امکانات خوب این هتل به حساب می آید.

هتل دارای رستوران می باشد و از غذاهای اروپایی و آدربایجانی که سرو می شود در فضای تابستانی تراس می توانید از این غذا ها نهایت لذت را ببرید.

برای رزرو بهترین هتل خارجی در تمام نقاط دنیا کافیست با ما تماس بگیرید یا به سایت رزرو هتل ارمغان مراجعه کنید.

دفتر مشهد: ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰ — ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۲۱

Int.Armaghantravel.com/Hotel

همکاران ما