با تهیه بلیط قطار فدک ، سفری فوق‌العاده را برای خود رقم بزنید

همانطور که می‌دانید، قطار از امن ترین وسایل حمل و نقلیه این روزها است. اما نکته‌ای که در اینجا وجود دارد این است که سفر شما با کدام قطار باشد ؟ قطعا انتخاب نوع قطار در میزان رضایت شما از سفرتان، بسیار تاثیرگذار خواهد بود. از این رو پیشنهاد ما به شما، تهیه بلیط قطار فدک است. این روزها در کشور ما، تهیه بلیط قطار فدک از بهترین انتخاب‌هاست و نام آن بیش از گذشته بر سر زبان‌ها است. قطار فدک با فراهم آوردن امکانات رفاهی مدرن، رضایت مشتریان را به خود جلب می‌کند و سفری لذت بخش را با آن تجربه خواهید کرد.

جهت رزرو بلیط با شماره ۷۸۰۰ ۷۲۳ ۰۹۱۵ تماس حاصل فرمایید

بلیط قطار فدک

چرا قطار فدک سفری لذت بخش را برایتان فراهم می‌کند؟

اگر از آن دسته افرادی هستید که کیفیت قطار در طول مسیر برایتان مهم است، باید بگوییم فدک بهترین انتخاب برای شما است. از لحاظ ظاهری در این قطار سعی شده است که تلفیقی از جنبه‌های مدرن و سنتی باشد. همچنین انتخاب رنگ در این قطار با دقت انجام شده است و رنگ های سفید، فیروزه‌ای و طلایی از رنگ های اصلی است که علاوه بر ایجاد فضای مدرن، حس آرامش و راحتی هم به شما القا می‌کند. مزیت دیگر رزرو بلیط قطار فدک امکانات عالی آن است که در ادامه توضیح می‌دهیم.

مزیت های سفر با قطار فدک

ارزش پیشنهادی انتخاب قطار فدک در امکانات رفاهی آن است. داخل آن که بسیار شیک و لوکس است. از لحاظ بهداشتی نگرانی نداشته باشید. سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی همراه با آخرین استاندارد ها برای رفاه مسافرین فراهم شده است. کوپه‌های ۴ تخته و متناسب با بدن انسان، خوابی آرام و راحت را برای شما به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این موارد، وای فای رایگان در تمامی واگن‌ها، عایق صوتی و حرارتی همه‌ی کوپه‌ها و همچنین امکان تنظیم دمای هر کوپه به طور مجزا، از امکانات رفاهی بی نظیر این قطار است. از لحاظ امنیتی، سیستم اعلام حریق و دوربین‌های مداربسته سفر آرامی را به مسافران عرضه می‌کند.

منوی غذای قطار فدک چیست؟

کترینگ ایرانی-اتریشی زیر نظر سرآشپز اتریشی پذیرای شما در این قطار است. تنوع غذایی بالا در منوی غذا، مسافران با هر نوع سلیقه‌ای را راضی می‌کند. در هر واگن کوپه‌ای مختص مهمانداران وجود دارد که در هر زمانی پاسخ گوی نیاز‌های مسافران باشند.

فراهم کردن غذاهای مقوی در وعده‌های مختلف از جمله دلایل دیگری است که تهیه بلیط قطار فدک از بهترین انتخاب ها است.  

کلاس های بلیط قطار فدک

رزرو بلیط قطار فدک

کلاس عادی

 این کلاس امکانات خوب و درجه یکی را برای شما فراهم می‌کند و از لحاظ اقتصادی با صرفه‌تر است. شما می‌توانید از غذاها و نوشیدنی ها در طول مسیر استفاده کنید.

کلاس بیزنس بلیط قطار فدک

 برای این کلاس، سرویس های خواب فوق‌العاده‌ای برای استراحت بهتر تدارک دیده شده است .

کلاس ویژه

سیستم های صوتی و تصویری عالی در این کلاس، برای تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی سفری لذت بخش را برای شما فراهم می‌کند. همچنین از غذاها، دسر و پیش غذا و انواع نوشیدنی ها در این کلاس می‌توانید استفاده کنید.

امکانات قطار فدک محدود به موارد ذکر شده نیست و در حال حاضر از بهترین قطارهای موجود در کشورمان است. قطار فدک در مسیرهای مشهد تهران و بالعکس، تهران‌ اهواز و بالعکس، مشهد کرج و بالعکس، مشهد قزوین و بالعکس، زنجان مشهد و بالعکس،مشهد قم و بالعکس پذیرای شما است. تهیه بلیط قطار فدک نسبت به امکاناتی که برای مسافرانش فراهم می‌کند، بسیار به صرفه و اقتصادی است پس می تواند انتخابی مناسب برای سفرتان باشد. فدک همراه خاطرات خوب شما است.

برای رزرو بلیط قطار از مشهد ، رزرو بلیط قطار رجا و فدک و.. با ما تماس بگیرید.

دفتر مشهد: ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰ — ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱

همکاران ما